måndag 28 mars 2011

En dagbok

Då har jag äntligen startat en blog. Det är för att ha en dagbok, föra jounal över mina drömmar och tankar.

Jag har länge fantiserat om att starta upp något eget och lika länge har jag önskat att det skulle kunna vara något med mat. Min sjukdom (MS) gör ju tyvärr att jag är förhindrad att ha vilket jobb som helst så att satsa på att bli kock eller att driva restaurang är nog ingen bra idé. Efter att ha lagt ner mycket tid på att fundera kring mitt "lilla" sjukdomsproblem har jag nog klurat ut vad det egentligen är som lockar mig mest.
Jag fullständigt älskar att grilla och att röka och jag irriteras en hel del över att råvarorna/matvarorna ibland har sådan dålig kvalitet. Därför vill jag satsa på att producera goda smakrika och kvalitetsfyllda korvar och charkvaror.

Den här bloggen, dagboken är min berättelse, min version om resan mot drömmen-

Inga kommentarer: